Zmieniliśmy się w Elenger!

Dzielimy się z Wami ważną wiadomością – zmieniliśmy nazwę z EWE na Elenger. To efekt zakupu EWE w Polsce przez Elenger – największą prywatną firmę energetyczną w regionie bałtycko-fińskim, z tradycjami sięgającymi 1864 r. Grupa Elenger działa w sześciu krajach: Finlandii, Estonii, Łotwie, Litwie, Polsce oraz Niemczech i obsługuje ponad 450 tysięcy klientów.



Co to oznacza dla Ciebie?

Najważniejsze – Twoja umowa i świadczone przez nas usługi pozostają bez zmian. W dalszym ciągu zapewniamy bezpieczne dostawy energii elektrycznej i gazu ziemnego.



Co pozostaje bez zmian?

● wszystkie zobowiązania pozostaną w mocy – nie musisz podejmować żadnych działań

● numery kont bankowych do płatności

● dane adresowe i rejestrowe (NIP, REGON, KRS spółek)

● numer infolinii (123 800 000) i pogotowia gazowego (45 95 95 992)

 

Co się zmieniło?

(Nie wymaga to Twojej reakcji)

nazwa, logotyp, elementy wizualne

● nazwy spółek EWE w Polsce

EWE energia sp. z o.o. > Elenger Dystrybucja sp. z o.o.

EWE Polska sp. z o.o. > Elenger Polska sp. z o.o.

● adres e-mail do kontaktu > kontakt@elenger.pl 

 adresy e-mail, z których wysyłamy e-faktury > ekofaktura@elenger.pl i ebok@elenger.pl

● adres strony internetowej > www.elenger.pl oraz e-BOK > www.ebok.elenger.pl

 

Co dalej?

Korzystasz z naszych usług dokładnie tak, jak do tej pory, a my dalej pracujemy nad rozwojem naszych produktów. Wkrótce uruchomimy stronę internetową oraz e-BOK w nowej odsłonie – poinformujemy Cię o tym.

 

Dziękujemy, że jesteś z nami!

Zespół Elenger (dawniej EWE)



Bezpieczeństwo ponad wszystko

Od tego momentu wszystkie faktury opatrzone są nowym logotypem oraz nową nazwą spółki – Elenger Dystrybucja lub Elenger Polska. Elektroniczne faktury będą przychodziły z adresu mailowego ekofaktura@elenger.pl lub ebok@elenger.pl – dodaj je do zaufanych nadawców w swojej skrzynce pocztowej. Jeśli nie możesz znaleźć maila z fakturą, sprawdź folder „Spam”. 

Pamiętaj – numery kont do zapłaty pozostają bez zmian.



Masz pytania? Poniżej odpowiedzi na najczęstsze z nich:

1. Co ta zmiana dla mnie oznacza? Czy ma to wpływ na zakres dostarczanych usług (paliwo gazowe, energia elektryczna, ciepło, przyłącza gazowe i inne)?

Dla obecnych klientów/kontrahentów nic się nie zmienia. Zmiana właściciela nie wpływa na obsługę naszych klientów i kontrahentów. Umowy są kontynuowane i pozostają w mocy.

2. Jak zmiana właściciela wpływa na moją umowę zawartą z EWE?

Zmiana właściciela spółek EWE w Polsce nie wpływa na funkcjonowanie Twojej umowy. Wszelkie procesy pozostają bez zmian.

3. Czy zmiana właściciela przekłada się na ceny jakie płacę?

Nie, zmiana właściciela nie wpływa na zmianę warunków umowy.

4. Czy EWE wypowie moją umowę? 

Nie, EWE nie będzie wypowiadało Twojej umowy w związku ze zmianą właściciela. Dotychczas zawarte umowy z klientami i kontrahentami są wiążące. Nadal obsługujemy klientów w tym samym zakresie.

5. Dlaczego EWE zdecydowało się na sprzedaż i zmianę właściciela? Czy to jest związane z kiepską kondycją finansową?

Zmiana właściciela to kolejny, naturalny krok w rozwoju EWE w Polsce. Nowy właściciel, Elenger, otwiera nowe możliwości i wspiera nasz rozwój, wprowadzając dodatkowe zasoby oraz doświadczenie.

6. Czy moje konto w e-BOKu dalej działa?

Tak, Twoje konto w e-BOKu dalej działa. Nie trzeba dokonywać żadnych zmian. 

7. Kim jest i czym zajmuje się Elenger?

Elenger to największa, prywatna firma energetyczna w rejonie bałtycko-fińskim, która działa na sześciu rynkach: Estonii, Finlandii, Łotwie, Litwie, Niemczech i Polsce. Obsługuje ponad 450 000 klientów.



Czytaj więcej: