Rekrutacja krok po kroku

Chcesz dołączyć do naszego zespołu? Zobacz jak wygląda u nas proces rekrutacyjny i z ilu etapów się składa.
Cenimy sobie Twój czas, dlatego dbamy o to, aby każda prowadzona rekrutacja przebiegała sprawnie i przejrzyście.

Jak wygląda rekrutacja?

  • Krok 1 Analizujemy złożone aplikacje i wybieramy kandydatów

    Na tym etapie weryfikujemy wszystkie przesłane do nas aplikacje i dokonujemy wyboru kandydatów do kolejnej części rekrutacji.

  • Krok 2 Zapraszamy na rozmowę

    Wybranych kandydatów - najlepsi z najlepszych, zapraszamy na spotkanie do jednej z naszych siedzib. Na spotkaniu obecny jest pracownik zespołu HR oraz kierownik zespołu, do którego prowadzona jest rekrutacja. To czas, kiedy mamy okazję poznać Ciebie lepiej, a Ty masz okazję poznać nas.

    Czasami organizujemy więcej niż jedną rozmowę, aby wybrać najlepszą osobę do naszej Drużyny. Jedna rozmowa nie zawsze wystarcza - wtedy spotykamy się ponownie.

  • Krok 3 Zatrudniamy

    Każdy kandydat uczestniczący w rozmowach otrzymuje informację zwrotną. Z wybraną osobą podpisujemy umowę o pracę.

    Pracownik zespołu HR kontaktuje się z Tobą i przekazuje komplet niezbędnych informacji. Otrzymasz również indywidualny program wdrożeniowy, który został dla Ciebie przygotowany.

    Właśnie w taki prosty i przejrzysty sposób możesz stać się członkiem naszej Drużyny.

    Nie czekaj dłużej, aplikuj już teraz!